Thursday 17 July 2014

PIALA DUNIA BERAKHIR DENGAN KEJAYAAN GERMANY BUAT KALI KE-4

Photo



Rio de Jeneiro - Pada tanggal 14 Julai 2014, dalam pada seluruh umat Islam menjalankan ibadah puasa di bulan Ramadhan telah berlangsung nya perlawanan akhir dramatik yang melibatkan pertembungan 2 benua kuasa bola sepak dunia iaitu Germany dan Argentina. Tetapi bagi DNR apa yang lebih menarik ialah kaitan perlawanan tersebut dengan latar belakang pemain-pemain Germany dan Argentina berkenaan dengan rakusnya Rejim Zionis Yahudi meratah keamanan dan ketenteraman umat Islam Palestine menyambut Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelma.
 
Menurut sumber yang boleh dipercayai, Pemain tunjang kepada pasukan Argentina iaitu Lionel Messi merupakan pemain yang berketurunan Yahudi dan manakala pemain Germany iaitu Mesut Ozil dan Samy Kydera adalah pemain beragama Islam. Maka bertepatanlah pertembungan tersebut bertepatan dengan keadaan sekarang yang berlaku di bumi suci Palestine.
 
DNR disini ingin menyeru kepada seluruh umat Islam khasnya dan warga dunia amnya agar mengutuk sekeras-kerasnya tindakan yang dilakukan oleh Rejim Zionis Yahudi kepada penduduk Palestine.

No comments:

Post a Comment